b

Lúmennka čistá jako studánka:)

21. května 2009 v 10:40 | Lúmenn |  Lúmennčin veřejný deníček...
Včera jste si mohli povšimnout článečku o tom, že mě čeká regresní terapie. Včera jsme opravdu byli ve Zlíně u paní Majerové, ale na regresi ještě musím chvilku počkat, potřebuju nabrat energii a taky ještě vyčistit bordel, co si s sebou nosím. I tak to byl úžasný zážitek, málokdy totiž potkáte člověka se kterým si prostě sednete a jste schopni si s ním povídat úplně bez problémů.
Nezjistila jsem mnoho nových informací, ale aspoň mám potvrzené vše, co sama vím i od někoho, kdo se podobnými věcmi zabývá už dlouho. To, že s sebou nosím astrální potvůrky a nějakou tu bludnou duši jsem věděla, ale neuměla jsem se jich zbavit a to se mi díky paní Majerové včera povedlo - bylo to náročné, ale konečně mám od toho balastu pokoj. Jsem ještě po včerejšku trochu unavená, ale je mi rozhodně líp.
Regrese mě tedy čeká v červenci, v červnu konečně půjdu obnovit svou zmršenou iniciaci na rei-ki I. a doma mi leží hora nových krásných kamínků:) Prostě dobrá nálada až na půdu, ještě dneska nebo zítra půjdu na masáž lávovými kameny a tak nějak celkově je mi fajně:)
A vím, že tento měsíc vás s články trochu zanedbávám, ale pokusím se to napravit;) Lum
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Blackwish Blackwish | Web | 21. května 2009 v 13:52 | Reagovat

zanedbáváš? to si nemyslím;) Hlavně, že se ty cítíš líp:)

2 KK KK | 21. května 2009 v 14:36 | Reagovat

Já na tý regresi byla taky...prý jsem se toho zbavila, ale depka nezmizela... v tom jsou léky tak nějak lepší ..:-(

3 Sophie Toulouse Lautrec Sophie Toulouse Lautrec | Web | 21. května 2009 v 15:13 | Reagovat

Tohle mě docela zaujalo. Už dlouho to chci zkusit. Jak jsi na tu paní přišla?

4 Luz Luz | 21. května 2009 v 15:17 | Reagovat

Tak to je dobře :) Jak vlastně probíhá to zbavování se? A jakým způsobem se vůbec na tebe nalepily?  

5 Violetti Violetti | E-mail | Web | 21. května 2009 v 15:27 | Reagovat

To jsem ráda, že je ti dobře :-)

6 Daniela (Aff) Daniela (Aff) | Web | 21. května 2009 v 16:45 | Reagovat

zaujímavý nápad... aj keď ja mám pohľad na svet, ktorý by si najskôr nazvala ako skeptický, zaujalo ma to...

7 Criwo Criwo | Web | 21. května 2009 v 16:46 | Reagovat

týýjo... Tak aspoň že je ti lépe.. taky bych si to chtěla zkusit ale asi to nepůjde.. nevadí.

8 Andy Andy | Web | 21. května 2009 v 19:59 | Reagovat

Jéé, masáže, tam bych hned taky šla:-)

9 Lúmenn Lúmenn | Web | 21. května 2009 v 20:21 | Reagovat

KK: regrese tě nevyléčí, je ti pomůže pochopit. Léky na deprese neber, jinak tě depky nikdy neopustí.
Sophie a další: zvědavost stranou, vážně. Jen proto, že jste zvědaví vám opravdu dobrý terapeut regresi neudělá. My lidé své min. životy nevidíme a je to tak schválně. Pokud je v nich ale nějaký dávný blok, pak je dobré jej odstranit, ale pouhá zvědavost je strašně nebezpečná. A jak jsem na ni přišla - inu maminka v nové práci našla mnoho lidí, co se zabývají duchovnem a jeden kolega jí poradil tuhle svoj kamarádku:)

10 Sophie Sophie | Web | 22. května 2009 v 10:58 | Reagovat

Nepsala jsem o zvědavosti. :-) Jinak děkuju za info.

11 KK KK | 22. května 2009 v 19:59 | Reagovat

Lúmenn: dík..něco jsem při tý regresi pochopila, ale očekávala jsem že "čistota" bude víc osvobozující. Léky brát musím, tlumí psychosomatické projevy mojí depky (nespavost, problémy s jedením, průjem, nutkavý představy) takže v tomhle bod s Tebou nesouhlasím. Kdybych je nebrala (už 5 let s jednou přestávkou nedávno, která mě málem oddělala), možná už bych tady nebyla... Jsem ráda, že Tobě regrese pomohla..

12 Lúmenn Lúmenn | Web | 23. května 2009 v 11:29 | Reagovat

KK: já na regresi nikdy nebyla:) Léky brát nemusíš, jen si to sugeruješ. Čím déle je budeš brát, tím spíš si na to tvé tělo zvykne a už nebude chtít přestat, nedokáže to - antidepresiva jsou droga. Správně by se tohle svinstvo mělo dávat jen na pár měsíců v nejhorších chvílích ale to ti zmrdi co si říkají doktoři nechápou. Zabíjejí tě a ty si ještě myslíš, že ti pomáhají. Já léky brát přestala z vlastní vůle a potíže se po dvou letech ani jednou neobjevily.

13 onni onni | Web | 24. května 2009 v 17:00 | Reagovat

Vis, Lum, ja beru, ze tobe ti psychiatri, psychiatricke lecebny a leky nikdy nic dobrego neprinesly, a ze se uchylujes k tomu svemu duchovnu.. ale za a, to ze to tak vidis ty jeste neznamena, ze to je pravda a ze to nejsi ty, kdo si neco vsugerovava, a za b, kdyz budes mit vysoky tlak, taky si reknes, ze si to vyresis sama nejakym vnitrnim uklidnenim a staci kdyz budes civicit a zdrave jist? Blbost, jeden znamy babicky si to myslel taky a nedavno umrel na infarkt..
Cele ty tvoje regrese jsou mozna zajimave, a je fajn ze ti to prinasi mnoho dobreho, ale mi tohle prijde uz jako vazne prekroceni mezi, myslim ze nemas daleko k tomu, aby ses dala k nejake sekte a verila, ze existuje "nebe" na Jupiterovi.. vseho moc skodi..
Taky jsem z vlastni vule leky prestala brat, taky mi vic jak dva roky nic nebylo, a najendou, z niceho nic, se vsechno vratilo, a jsem rada, ze veci jako leky jsou, jinak si nejak nedokazu predstavit, jak bych ted vubec delala skolu..
a raci budu brat leky a hledat takove doktory, o kterych vim, ze mi pomoct chteji (jako je ted moje psychiatricka sestrenka), nez abych byla tak naivni, abych verila na nejake vily a andely.. ani naivni, protoze jsem toho nazoru, ze clovek muze verit jen samo sobe a jen v sebe samotneho a jen sam sobe si muze pomoct..
S mnohymi tvymi nazory souhlasim a clanky tykajici se duchovna ctu ze zvedavosti, ale nejak mi prijde, ze to co tady posledni dobou predvadis nema daleko k postavani v podchodu s casopisema v ruce.. proc? Mozna sis toho ani nevsimla, ale vydavas svoje presvedceni za to jedine pravdive.. Vis jak to vidim ja? Tady totiz nejde uz jen o jakysi nazor, materialismus/spiritualismus, tady jde o spatnou zkusenost, ktera te provazi natolik, ze nejsi schopna uznat, ze to muze byt i jinak a delas vse proto, abys podobnou zkusenost uz nemusela zazit, i kdyby to bylo sebevice nesmyslne a blaznive..
ty si o sobe nemyslis, ze ses nemocna (a ani ja si to o tobe nemyslim), ale co kdyz jsme opravdu my - ti jini, ti individualni - ti opravdu nemocni magori, hm?

14 kk kk | Web | 24. května 2009 v 21:25 | Reagovat

Lumm a Onni: souhlasím s tím, že někteří lidé léky potřebují, jiní se obrací na duchovno... mě třeba léky dodávají serotonin, který se mi přirozeně nevyrábí... vysadila jsem je z vlastní vůle, půlrok dobrý, pak přišly mezilidské problémy a já spadla znova do pekla. Myslím,že svůj názor na věc velmi subjektivní prosazuješ dost direktivně. Pokud chceš být klinickou psycholožkou (a hlavu na to máš), měla bys k těmto věcem být tolerantnější... Já na své prášky nedám dopustit:-) (před pěti lety jsem díky depresi, která mi způsobila nechutenství, vážila 39 kilo...bez prášků nevim co bych dělala..psychiku člověk ještě ovlivní, ale somatiku ne-e)

15 Lúmenn Lúmenn | Web | 24. května 2009 v 22:28 | Reagovat

Onni, KK: jestli to vypadá, že beru svůj názor za jediný správný, tak se omlouvám:)  Opět opakuju na regresi jsem nebyla, tudíž její účinky nikde nepropaguju, za tím, že léky jsou zlo a ničí zdraví si stojím a stát budu. Onni, tu nejde o špatnou zkušenost a že dělám vše proto, abych ji už nemusela zažít - já prostě VÍM že už ji nezažiju. A když budu mít vysoký tlak, tak je to z 80% špatnou životosprávou a myšlením a na to žádný léky nepomůžou;).
Souhlasím s léky, taky beru ty na astma a bez nich se dusím, časopisy nerozdávám a přesvědčovat nikoho nechci. Opět se za jakékoli přesvědčování omlouvám - chci jen prezentovat svůj názor tak, jak ho vnímám. Pokud to tak kdokoli nevidí, já ho přece nenutím:) Ale braní léků = slabost myšlení, to je prostě fakt, ne moje iluze. Správné myšlení = uzdravení, to jsem si taky nevymyslela já.
Holt začínám jít po takové cestě, kde se mnoha lidem v jejich myšlení vzdaluju, vidím to a vnímám každým dnem...a není to lehké, věřte mi, tak se mnou mějte trpělivost;)

16 onni onni | Web | 24. května 2009 v 22:41 | Reagovat

ach Lumen, vis kolik takovych, co VEDELI jsem uz potkala.. a kolik takovych je znovu na lecich, ba dokonce opet zavrenych..
A cim vic verili tomu, ze uz se jim to nikdy nestane, tim hur na tom jsou a tim hur se z toho dostavaj..
BTW, vysoky tlak je dany z obrovske casti taky geneticky, cukrovku taky neziskas jen kvuli spatne zivotosprave ;)
ale nad necim by ses opravdu mela zamyslet - pokud chces delat psychologa a budes do pacientu cpat nazor, ze brani leku je cimsi jako selhani, moc jim nepomuzes ;) jak rika sestrenka psychiatricka - studenti psychologie jsou vzdycky nejchytrejsi, dokud si par let na te psychine nezapracuji na praxi ;) nektere veci proste samotnym smyslenim nevyresis..

17 Lúmenn Lúmenn | Web | 25. května 2009 v 10:45 | Reagovat

onni: samotným smýšlením vyřešíš všechno. Jsi můj pacient? Nejsi. Tak nehodnoť prosím to, co budu říkat pacientům, na to jsem alergická. Nechci se hádat, ale věčné podceňování z celého okolí mě unavuje víc, než bys čekala;)

18 onni onni | Web | 25. května 2009 v 12:56 | Reagovat

No prave, tenhle tvuj pristup nema prave daleklo k tomu, abys za chvili zacala tvrdit, ze samotnym smyslenim se da vylecit rakovina ci Aids (s takovym nazorem jsem se uz taky setkala a zacinalo to vsechno pouhym zajmem o magii a vesmir)
Ja te nechci nijak podcenovat, ale obe jsme pacientky byly, tak si obe dokazeme vypocitat, co vsechno nam ze stranu psychologu pomahalo a co ne.. a urcite sis taky vsimla, ze vetsina studentu psychologie by sama toho psychologa potrebovala jako sul (pokud uz k nemu nechodi), obcas se to muze zdat jako pozitivni, ale ja uz za ty roky s ruznyma psychologama prisla na to, ze je to obcas spis na obtiz ;)
netvrdim ze budes spatny psycholog, jen bys mela nektere veci prehodnotit.. ale to nejspis prijde taky s casem, koneckoncu, budes studovat pet let.. a vlastne takove zamestnani je studium na cely zivot ;)

19 Lúmenn Lúmenn | Web | 25. května 2009 v 14:34 | Reagovat

onni: no ona se rakovina i aids myšlením vyléčit dá, ale to už je opravdu hodně náročné a hodně málo lidí to dokáže, proto je lepší se spoléhat na lékaře:) Spíš jde smýšlením zabránit jejímu vzniku. A že ještě nemám ucelený názor a budu přehodnocovat je mi jasné, každý se máme co učit. Ale chápu jak to myslíš - a že to myslíš dobře:)

20 Elysia Elysia | Web | 25. května 2009 v 15:31 | Reagovat

zajimava debata, podnecuje me to hodne k premysleni, taky musim potvrdit ze tve nazory a pripominky casto vyznivaji dost direktivne. nemas rada kdyz ti nejaky skeptik a materialista rekne ze to co hlasas je blbost ale ty se chovas uplne stejne a rikas ze je blbost to , co tvrdi oni...a kazdy ma svou pravdu a je o ni presvedcen...ale kde je pak ta opravdova Pravda? nevim a jsem rada a preju ti ze ty v tom mas jasno a jsi s tim spokojena a na jednu stranu ti docela zavidim..jo a jeste musim rict ze se me trochu dotkli ti "kreteni doktori":) je jasny ze dlouhodoba konzumace jakyhokoli leku je skodliva, ale kdyby nebyly spousta lidi uz by nezila...a mozna ani ty, protoze i tobe prece pomohly preklenout to obdobi kdy ses hledala a nez jdi nasla tuto cestu jak se z toho dostat vlastni vuli...

21 onni onni | Web | 25. května 2009 v 19:25 | Reagovat

nj, Lumen ma obrovske sklony videt veci cerno-bile, lidi se prece nedeli na skeptiky a duchovne zalozene.. ja mam takove sklony obcas taky, ale rozhodne ne v otazkach, ktere se tak hodne tykaji zivota cloveka.. v tomto pripade je vzdycky treba brat v potaz ALE, nejake normy a schemata jsou, ja je vidim vsude, ale stejne tak vidim, ze lze z toho schematu vykrocit ;) to plati na obe strany..
ale vsak vis jak, Lum, jsme obe berani, takze obe vime, jake to je, kdyz se pro neco poradne nadchneme ;)

22 Lúmenn Lúmenn | Web | 25. května 2009 v 20:04 | Reagovat

Elysia: no já si to aspoň pak uvědomím, že to zní tak direktivně a pak mě to mrzí. Nechci nikomu násilím cpát do hlavy své názory, ale ta opravdová Pravda, jak říkáš je v srdci a pochází jen a jen z lásky. Proto vím, že jsem našla tu pravou a jedinou Pravdu a bila bych se za ni až do poslední kapky krve. Inu jak říká Onni, beraní povaha:D

23 KK KK | E-mail | Web | 27. května 2009 v 14:53 | Reagovat

Onni, Lummen, i já jsem beran :-D

24 Lúmenn Lúmenn | Web | 27. května 2009 v 15:14 | Reagovat

KK: tak to jsme se teda sešly:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama