b

Sláva Zadar výletu:)

29. června 2015 v 19:06 | Lúmenn |  Lúmennčin veřejný deníček...
Je to tak, neumřela jsem, nepřejela mě šalina ani jsem neodletěla za flotilou Aštara Šerana na Jupiter, alebrž jsem jen a pouze jela tam, kam se dosud nikdo nevydal jezdí většina Čechů každé léto a kde jsem já ještě nikdy nebyla - do Chorvatska:)
Ve svých šestadvaceti letech jsem tak konečně navštívila tuto tolik oblíbenou destinaci a nadšení svých spoluobčanů zcela chápu. Můj drahý to popsal docela trefně, když řekl něco ve stylu, že je to taková Česká republika, akorát jsou tu všichni opálení a je tu moře:)
A je fakt, že dovolenou (a ještě s milovaným člověkem a jeho vážně skvělou rodinou:)) jsem potřebovala jako sůl a taky si ji náležitě užila. Jedinou nevýhodou byl fakt, že na wi-fi v penzionu mi nejel blog.cz a tak jsem nemohla přidávat nové články, ale aspoň to tedy byla skutečná dovolená bez jakékoli práce:)

Byli jsme na ostrově Pag, na kterém celkem rostou asi tři stromy a to velikosti bonsají, jinak jsou to spíš takové holé skály a mořské zátoky, ale já si tam svůj kus zeleně na odlehlé pláží našla a parádně si tu mořskou pohodičku užila. Nasbírala jsem nové síly, nadýchala se mořského vzduchu a až k prasknutí se přejedla různých mořských potvorstev, která miluju, ale v Česku si je nemůžu dovolit moc často:) Hodně jsme se koupali, hodně četli, propovídali jsme noci u dobrého chorvatského vína a ne už tak dobrého chorvatského piva, cestovali a prostě dělali vše, co se na dovolené dělá:)
A teď nějaké ty obligátní a nudné fotografie:D

Lúmennka na konci světa (aneb nejjžnější výběžek ostrova Pag)

Slunce na obloze, česká turistka v popředí, moře veprostřed a městečko Pag v pozadí

Město z nadpisu - historická brána do Zadaru

Moříčko!!!:)

ŠťastnoLúmennka a šťastnoAlwin:) <3

Odpočinek jsem si tedy odbyla na začátku léta a teď mě čeká většina víkendů více či méně pracovních, stánkových. Ale léto bude nabité až prasknutí a já se pokusím (nejen) o něm co nejpoutavěji vyprávět:) Užívejte slunce!:) Lúmennka

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Charlili Charlili | Web | 29. června 2015 v 19:50 | Reagovat

Citala som si tvoje články :)) sú zaujímave :) rada by som bola ak by si sa pozrela na môj blog˚

2 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 29. června 2015 v 20:20 | Reagovat

Už jsem si říkala, co s tebou je... :D Vidím, že ses příjemně vydovolenkovala :)

3 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 30. června 2015 v 13:24 | Reagovat

Taková dovolená určitě pomůže, hlavní je, jestli sis jí užila, blog může počkat :) Hezké léto přeju.

4 Rose Tascher Rose Tascher | Web | 4. července 2015 v 21:36 | Reagovat

Tvůj přítel to opravdu vystihl, je to taková Česká republika s mořem a opálenymi lidmi :D

5 Jan Duha Jan Duha | Web | 10. července 2015 v 22:16 | Reagovat

Jop, Chorvatsko je fajn, my jsme kdysi byli s našima na dovolené poblíž Splitu, ale to už je dávno ;) A musím říct, že máš fakt dobrej vkus na kluky ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.